přestupní uzel-nádraží
Pravidla fóra
- Diskuzní fórum slouží nejen k podávání dotazů či připomínek zastupitelům a zaměstnancům
městského úřadu, ale především k otevřené debatě mezi jeho uživateli. - Při diskuzi mějte na paměti, že jejím cílem má být kultivovaná výměna názorů vedoucí ke
společnému hledání pravdy a porozumění. Názorový oponent není nepřítel! - Není přípustné publikovat urážlivé a vulgární příspěvky, dezinformace nebo příspěvky šířící
nenávist vůči libovolným osobám či skupinám osob, příspěvky vyzývající k násilí ani reklamní
sdělení. Příspěvky tohoto typu budou odstraněny administrátorem. - Do fóra mohou přispívat registrovaní i neregistrovaní uživatelé.
- Podmínkou registrace je zaslání e-mailové adresy, telefonního čísla a používání skutečného
jména nebo případně obecně známé přezdívky spojené s konkrétní osobou, tak aby uživatel
mohl být jednoznačně identifikován. Profil, u nějž bude důvodné podezření, že nepatří osobě,
pod jejímž jménem je registrován, může být smazán. - U příspěvků registrovaných uživatelů je garantováno, že oslovení členové rady, předsedové
komisí či zaměstnanci městského úřadu budou reagovat na vznesené dotazy. - Pro upozornění na nefunkčnost veřejného osvětlení či jiné drobné závady na městském
mobiliáři je vhodnější a rychlejší využít přímo e-mailovou adresu: info.ts@urad-nepomuk.cz
či tel. číslo 606 064 933.
Re: přestupní uzel-nádraží
architekt v dnešní době není záruka. ale pravda, že se často jeho přínos v českých krajinách podceňuje a nevyužívají se...
a pak to opravdu vypadá, tak jak to vypadá... třeba právě "uzel Nepomuk"
a pak to opravdu vypadá, tak jak to vypadá... třeba právě "uzel Nepomuk"
Re: přestupní uzel-nádraží
Jsou samozřejmě dobří i špatní architekti.
Například ti co projektovali obytnou zónu Pod Oborou
Například ti co projektovali obytnou zónu Pod Oborou
Re: přestupní uzel-nádraží
V nádražní budově od Franze Josefa bývala čekárna. Se zavedením autobusů byl přístřešek proti nepohodě. Nesporně nezapadal do architektonického návrhu 'přestupního uzlu', tak byl vymístěn - architekti ani zastupitelé tady nikdy na autobusy čekat nebudou.
A máme tady listopad, nástup zimy a plískanic, kde vděční cestující denně budou vzpomínat až do dalších voleb, koho si to vybrali.....
A máme tady listopad, nástup zimy a plískanic, kde vděční cestující denně budou vzpomínat až do dalších voleb, koho si to vybrali.....
Re: přestupní uzel-nádraží
Jak už někdo psal výše: Architekti (tedy ti, kteří při projektování myslí na lidi, ne jen na normy) se vzniku projektu "přestupního uzlu" neúčastnili. Pouze dopravní inženýři.
Poděkujte zejména hlavnímu stavbyvedoucímu - novému panu řediteli KaVu.
Poděkujte zejména hlavnímu stavbyvedoucímu - novému panu řediteli KaVu.
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 03 črc 2019 14:28
- Jméno a příjmení: Vladimír Vokurka
Re: přestupní uzel-nádraží
Dobrý den. Máte pravdu, lidi opravdu nemají na autobusových zastávkách přístřešky a sezení. Je v jednání s ČD, které budou rekonstruovat budovu a sami nabídli možnost využití, že se využije původní čekárna na autobusy, která byla přímo u nástupiště. To je ale na delší dobu. Zjišťuji proto možnost předělání části skleněného stání na kola na čekárnu pro lidi. Má to jeden háček. Ještě není dovybavena dotace k proplacení. Stále se nějaké dotazy musí doplňovat (mnohdy takové, jako jestli šéf zhotovitelské firmy není příbuzný s radním, když se oba jmenují Kovář).
Do té doby se bohužel nenajde jediný člověk, který by řekl, můžete si to předělat. U zastávky č.5 - u hotelu, se stejně bude muset vyřešit, budeme si to řešit po své linii, zatím máme nákres ke schválení. U ostatních uvidíme ohlas na pětku a nebo předělávka skleníku po proplacení dotace. V. Vokurka
Do té doby se bohužel nenajde jediný člověk, který by řekl, můžete si to předělat. U zastávky č.5 - u hotelu, se stejně bude muset vyřešit, budeme si to řešit po své linii, zatím máme nákres ke schválení. U ostatních uvidíme ohlas na pětku a nebo předělávka skleníku po proplacení dotace. V. Vokurka
Re: přestupní uzel-nádraží
Dobrý den, jezdím pravidelně a spokojená nejsem. Pokud vystoupím z autobusu a chci přejít na vlak, musím dávat pozor, aby mě nepřejel autobus (ze kterého jsem vystoupila a který jede za nádražní budovu) nebo nějaký jiný vůz, který chce zaparkovat.... Zastávka pro výstup cestujících u hotelu není zrovna ideální....
Odpoledne je to ještě horší, odjíždí autobusy, do toho se snaží vyjet auta (parkoviště je spojené s autobusovými zastávkami). Pokud pro někoho přijedete na nádraží, není kde zaparkovat jen pro chvilku čekání, takže se tam motají i tahle auta. To nemluvím o pěších, kteří se snaží zjistit, odkud jim jede autobus. Je tam sice informační tabule, ale u autobusů není napsané nástupiště, takže ti, co nejezdí pravidelně, neví, kam mají jít.
Píšete o předělání stáni pro kola jako čekárnu. To nejde dát ke každé zastávce stříšku a lavičku? S tím se snad počítalo, když se schvaloval projekt, nehledě o nedávno zveřejněné informaci o nových čekárnách z dotací. Nevidím žádné zlepšení situace pro obyčejného cestujícího....
Odpoledne je to ještě horší, odjíždí autobusy, do toho se snaží vyjet auta (parkoviště je spojené s autobusovými zastávkami). Pokud pro někoho přijedete na nádraží, není kde zaparkovat jen pro chvilku čekání, takže se tam motají i tahle auta. To nemluvím o pěších, kteří se snaží zjistit, odkud jim jede autobus. Je tam sice informační tabule, ale u autobusů není napsané nástupiště, takže ti, co nejezdí pravidelně, neví, kam mají jít.
Píšete o předělání stáni pro kola jako čekárnu. To nejde dát ke každé zastávce stříšku a lavičku? S tím se snad počítalo, když se schvaloval projekt, nehledě o nedávno zveřejněné informaci o nových čekárnách z dotací. Nevidím žádné zlepšení situace pro obyčejného cestujícího....
Re: přestupní uzel-nádraží
Vystihla jste hlavní problémy nové úpravy velmi přesně!
Hlavně, že to navrhovali ti renomovaní dopravní ynženíři.
Hlavně, že to navrhovali ti renomovaní dopravní ynženíři.
Re: přestupní uzel-nádraží
Přátelé, na tento problém jsem ukazoval v průběhu stavby a co se stalo , nic. Tak se s tím musíte smířit .
Re: přestupní uzel-nádraží
smutné je, že to stálo 30 mil. a jediné co se změnilo k lepšímu, je povrch. ale čas přestupu bus x vlak je složitější a delší, zaparkovat auto není kde, pokud nejezdíte brzo ráno a schovat se pod přístřešek v případě deště jedině v nádražní budově, to pak ale nevidíte na autobusy... jestli je pravda, že to vše bylo pod taktovkou pana bývalého tajemníka, tak se má KaV na co těšit, a my bohužel také.
Re: přestupní uzel-nádraží
Ano, nove koste dobre mete a novy pan reditel uz mne pozadal zda bych nemohl ve volnem case zkontrolovat zda jsou vsechny vodomery zaplombovany.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 27 hostů